Thursday, June 2, 2011

Bercuti Besama NEMO..

Salam readers,

Lama xupdate en3 dlm blog sejak dua menjak blik dr holiday nie....aku bukan budak sekolah yg menyambut cuti sekolah tapi aku hanya pekerja biasa yg ingin bercuti untuk menghilangkan STRESS yg serabut dalam kepala otak nie...so jgn anggap budak sekolah je bercuti tp org bekerja xleh cuti..lagipon aku ni half kerja half student walaupon part time student...

Sekarang sume U tgh cuti honeymoon termasuk aku student degree BM220 -UITM yg tgh sakan berhoneymoon sampai bulan sept, maka dgn itu aku mengambil kesempatan untuk berjalan2 dan menjelajah sume tempat di Malaysia cam CUTI - CUTI MALAYSIA....cewahhhhhhh....

Destinasi aku seterusnya selepas balik dr Medan, Indonesia ialah Pulau Tioman...aku taw korang mesti dah g kan tapi aku yg br first time menjejak kaki di sana terasa bagaikan syurga....even aku drive dr Kl memakan masa hampair 6 jam itu xmematahkan semangat aku untuk bercuti...

Actually plan aku g tioman adalah cuti Chinese New Year dulu tp disebabkan masalah cuaca terpaksalah postpone sampai la mgu lepas....aku bersama gemg2 uitm - Mohd Iqmal & Max Fuad meredah pulau tioman untuk bersama - sama geng2 NEMO...hehehe...

Thanks to Captain Ishak owner chalet SRI PAYA TIOMAN CHALET, makanan mmg superbbbbbbbb, so sesapa yg nak g tioman aku recommend supaya stay kat SRI PAYA TIOMAN CHALET, pakej yg disediakan memang berbaloi dan berpatutan.....nak info lebih lanjut leh g website www.tiomanchalet.com


Aku da mls nak membebel panjg korang layan la gambar2 yg sempat aku snap utuk buat korang jeles...muahahahahaahha...........daaaaaaaaaaaa

















p/s: next destination - Redang/ perhentian...

No comments: