Wednesday, June 29, 2011

Kembara Ke Kota Singa

Assalamualaikum...Salam sejahtera,

 Hari ini, aku nak jeleskan korang sume dengan pecutian aku ke kota singa - SINGAPORE.....
walaupun dengan menaiki flight AirAsia lebih kurang sejam, perjalanan yang singkat itu telah membuatkan aku teruja.Almaklumla first time pergi oversea..ko hado??? walaupun seberang sahaja..hehehe....


So aku pergi sana dengan kawan2 dengan harapan nak pergi sentosa island dan USS - universal studio singapore..memang hebat glew la walaupun aku xpenag g Universal kat Hollywood tu tapi di Singapore ni pon da cukup fab....Amazing...itu yang aku bole gambarkan....


So dapat la aku jalan2 singapore ni.tip penting aku nak kongsi dengan korang semua ialah kalo korang pergi sana macam aku main redah je better naik MRT lebih pantas dari komuter di Malaysia yang lembs...bukanlah nak mengutuk tapi kenyataan sebab every 3mins MRT akan tiba so dun worry kalau terlepas...

Yang paling best aku g Pulau sentosa dapat tengok south of asian...walaupun percutian aku 3h2m jew tapi memang best...so pasni aku akan tetap pergi sana walaupun currency diorang lebih tinggi dari RM..huhuu..


di hadapan globe UNIVERSAL...



p/s: Lepas ni nak terbang ke Gold Coast plak.... :)

No comments: