Wednesday, June 22, 2011

Kemuncak CINTA MELODY

Salam semua....

Salam khamis...ari ni aku pakai Baju Batik Indon yg br siap ..hehehe..Ko hado???

Salah la mukadimah...nak cite pasal CINTA MELODY....ari ni kemuncaknya...selama 36 episod aku duk gler melayan setiap isnin - jumaat 6.30 - 7.30pm di ASTRO RIA 104......memula aku x layan cite2 indon ni konon2nya boikot la..sebab cite diorg ni kuat merepek merepu meraban....Last2..aku lah peminat setia sinetron indonesia..abis sume cite aku layan..korang taw apa sebab aku layan...:

1- Hero & heroin ensem & kiut
2- Kadang2 cerita diorg membuatkan aku sedeh dan geram bangat..rasa mcm aku lak pelakonnya...
3 - Jln cerita yg bagus TAPI ada gak cerita yg macam xlogik jew....

Jgn lupe saksikan ptg ni Episod Kemuncak yea ^_^

NI BAJU BATIK BARU..HAHAHAH





p/s: Raffi or Elang pilihan Melody???

No comments: