Tuesday, June 14, 2011

Kerja..Kerja..Kerja

Pemanggil : Hello, ni da bulan berapa, kenapa claim saya tak masuk - masuk lagi?


Aku : Bila hantar ke unit kewangan yea ?

Pemanggil : Da lama antar, kenapa xmasuk - masuk ni? duit tak de ke?


Aku : owh..boss xde g outstation la 2 minggu (Alasan tipu )


Pemanggil : Bila leh dapat nie ? (Nada marah )


Aku : tgu bos balik nnt da sign br kita proceed..

Pemanggil : DUSHHH......(hempas telefon dgn marah )


Ini lah kerja aku yg busy wat claim perjalanan staff.. walaupon tu keje hakiki ku tp byk ;gi keje sampingan lain yang kna aku bereskan..so pls understand me.. dont blame me and dont be angry...even gaji da masuk semalam pon ko da bising tnye claim...pls la..aku ni pon manusia gak..sabar boleh x?

Inilah tekanan aku di tempat kerja..Arghhhhhhhhhhhh.....bole buat darah aku naik pastu sakit dan pencen..duduk umah/wad...berbaloikah?? kerja bertahun2 demi negara tetapi kesan yang akan dapat akan kekal selamanya........

Dah2..nak sambung balik check claim perjalanan ni...PENING.........







p/s: Kena rajin bekerja atau buat2 rajin??

No comments: