Wednesday, July 27, 2011

Selamat Tinggal PKD

Salam para - para blogers semua......

18/07/2011 - Genap la 2 tahun aku bekerja di SINI. terasa masa berlalu dengan begitu pantas.Lantaran itu, pertukaran aku ke tempat baru bermula... kan aku ada bgtau untuk entri sebelum ni Klik SINI  aku bakal bertukar..maka semalam telah diadakan sambutan majlis perpisahan....

Suasana sedih terasa semasa majlis sambutan aku ni..Aku memng la nak pindah sana sebab dekat tapi di sini aku rasa da macam keluarga so berat hati ini untuk melangkah pergi....

So ni antara photo yg sempat diSNAP untuk tontonan umum..hehehehe....


 Tiramisu Cake

 Wif My BOSS

 Smile ^_^

 Staff PKD


Sole2..




P/s: Malam ni MALAYSIA bakal Mengaumm membaham SINGApura..Jom ke Stadium

1 comment:

L said...

jalan2 sambil beri senyuman, nk bawak milo td tp xleh pose kaaan.. huhuhu selamat bepose!
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/selamat-berpuasa-ya.html#