Sunday, August 7, 2011

Aku Menang...

Salam bloggers...

Da seminggu kita berpuasa kan..terasa cepat masa berlalu.....anda puasa tak? jangan puasa yang yok....korang semua da besar panjang....hehehe..lain la perempuan sebab dia ada alasan yang memang patut tak boleh puasa...tettttttttttt ( paham2 je la..)


Entry aku hari ni nak cerita actually benda ni rupanya da lama tapi macam mana hari ni aku baru perasan..damnn...

Aku kan penah bilang denagn korang, aku ada join contest HAKIM & HAIRI.. so tak sangka aku menang..yeahhhhhhhhhh ..tahniah..tahniah...hehehe.. (perasan betul aku ni)..
walaupun bukan 1st prize tapi aku tetap syukur kerana 1st time join contest leh menang..hehehehe....
ko hado??


Nak tau apa yang membuatkan aku menang sila klik di SINI - hakim & SINI - Hairi



Tenkiu uols..harap2 lepas ni leh menang besar pulak....SELAMAT BERPUASA :)



P/S:Apa ek hadiah yang diorang nak bagi kat aku...tak sabar rasanya..hehehe

No comments: