Friday, October 21, 2011

Ce Citer...

Salam 1 malaysia..Assalamualaikum...Guys...

Korang tgh wat ape tue?? mesti tgh duk santai2 di hujung mingu..xpon duk depan tv or ladtop bukak blog mesti baca Blog DIARI HATIKU kannn............heheheehehe..

Rasanya da lama tak update blog sebab TERRRRRRRRRRRlampau BUSYYYY dengan kerja-kerja seharian. Tambahan pulak sem ni kelas aku memang la keSENGALan..assignment  oh assignment rasa nak muntah semua nie...apa pun aku kena hadapi semua ini dengan tenang dan bersemgat demi masa depan aku..tak gituw kawan-kawan....arghhhhhhhhhhh

Hari ni last aku ngajar tuisyen anak2 murid aku seramai 2 org. harap korang akan berjaya dlm peperiksaan akhir tahun nie. maaf kan cikgu kalo ada salah silap yea...huhu..abes la xde extra income aku pas ni kna cr part time job...

So now aku duk lepak kat mapley sbb nak wifi free nak siapkan all assignment + nak rileks sambil cuci mata..hehehehe....tgh2 duk wat xsgnment, sambil layan FB, aku pon nak ambik kesempatan ni mengUPDATE blog aku yang dah lama aku tak bukak nie...(jgan marah ye bloggers)...


So aku just nak inform aku tgh wat assignment jew..yang lain tu saje nak merepek.hahaha...ok babai..c u next entry...


p/s: Bukan cer citer by MAMAT KHALID..










No comments: