Sunday, October 2, 2011

Miss my blog...

Assalamualaikum...Salam 1 malaysia,

Rindunya aku pada blog aku nie..almaklumla sejak dua menjak ni asyik sibuk sampai terlupe blog kesayangan aku nie. mesti semua pengikut setia aku seramai 44 orang ( sedehnya..) ari-ari view my blog tapi hampa because no story...i'm sorry my dear... so ari ni aku da kelapangan, maka aku akan tulis apa yang aku telah lakukan selama ini? ke mana hilangnya pemilik blog DIARI HATIKU??? korang cari aku ker? **feeling je lebeh**




cerita pertama, EMCEE

sejak aku dipindahkan ke tempat baru ni, aku semakin AKTIF & Agresif...bayangkan aku di lantik jadi EMCEE untuk big event iaitu sambutan Hari Raya MKAK... Nak gugur jantung ku dibuatnya..bayangkan lah...selama ini aku tak pernah langsung bercakap di khalayak ramai, tetibe aku disuruh jadi EMCEE??? Derm... i have no choice, so aku terpaksa la juga memikul tanggungjawab yang diamanahkan, bukan sekadar staf tetapi ini membabitkan orang luar dan VVIP... tetapi alhamdulilah aku laksana kan dengan jayanya walaupon muke da cuak tahap gaban..tangan dah seram sejuk..hehehe..aku hanya mampu ersenyum sahaja walaupun skrip da di bagi namun akhirnya aku buat skrip sendiri jugak..hahahaha... dan selepas ini , aku bakal menjadi EMCEE untuk acara-acara- opis. dan aku harap ini boleh menambahkan keyakinan diri aku untuk berucap di khalayak ramai...




sempena majlis Hari raya MKAK, aku juga turut menyertai persembahan MUZIKAL RAYA bagi mewakili bahagian pengurusan MKAK, dan nampaknya persembahan kami memang The Best..Congrat's uols...

                                                                bukan bersanding ye..tapi pasangan pengacara...




cerita kedua - OPEN HOUSE

Sepanjang bulan syawal, hari-hari penuh dengan undangan open house.Almaklumlah memang menjadi tradisi orang malaysia ni wat rumah terbuka..aku pon tidak terlepas mengadakan open house pada 25hb sept ari tu, maaf la xsempat nak ngajak korang sume yer..bajet buzz..so xramai yang di invite..hehehe...

Selain itu, Unit Perolehan aku pun turut buat open house, sempat la gak aku masak dessert & kek. tapi semua habis.. glew xabis da makan free.. sapa tak mau kannnn....aku juga turut dijemput hadir ke open house opis lama iaitu PKD HULU SELANGOR pada 21 hb.. memang best.. i miss uols...jumpa kengkawan lama..windunya korang...

Dan terakhir, open house kawan-kawan yang tiap2 minggu aku terjah sehinggakan tak cukup masa  dan termiss rumah
lain kerana dah kekenyangan walaupon kerana buat appearance setiap rumah...sorry la ye kepada rumah yang tak sempat aku nak terjah..heheeh...


*** gara-gara open house berat badan aku pon bertambah. abis diet aku selama ini***








                                                                    **Gambar sekitar majlis Rumah Terbuka **




Cerita ketiga - AKU SIBUK

Aku da mula start kuliah, so memang la bertambah Sibuk mengalahkan PM pulak yea...hehehhe..dengan kelas nya walaupon 4 subjek je aku ambik sem ni , tapi tu pun da cukup memeningkan kepala aku sebab subjek sem ni sume reading je tu yang buat aku sengal..adoii...apa pun semua ini harus ku tempuh dengan rela hati...Perjuangan harus di teruskan...

Bukan hanya sibuk denagn muka buku a.k.a FACEEBOOK tapi buku-buku ilmiah pun jangan dilupa yew...harap2 sem ni pointer aku lebih meningkat lagi...Semoga degree aku habis dengan sempurna..another 2 years..OMG...boleh kah aku bertahan lagi 2 tahun??? Doa-doakan lah ye kawan2.....Tenkiu..Love uols...




Cerita ke empat - AKU MENGANTUK, ESOK NAK KERJA..SO GUD NITE...


















takda lagi dah...wat pe korang acroll lagi da abis la...bye2....^_^















p/s: Saya suke berblog, i Love My Blog...Kalau suke follow ler...

No comments: