Wednesday, December 10, 2008

Hepi Besday Kewangan....














hepi besday to us..

hepi besday to us...

may god bless us..

hepi besday i wish to all staf kewangan semoga pnjg umor n murah rezeki...
ari ni sambutan hari jadi untuk sume staf kew @ HSB.. mmg kecoh dan meriah gler..

walaupun sambut kat pantry tp kecoh cam satu kg.. hehehe... biasa la terlampau syok sgt nk sambut besdaykan.. cam bebudak siap pki topi lg..
hehehe.. tyme tu tgk mak org sume dah jd bebudak sekejap.. hehehe.. sori la kakak2 sume ek...

makanan mmg sedap sponsor by rosty nasi tomato.. thnx rosty.. nnt sponsor lg taw...huhuhu
yg syoknye acara tukar hadiah sampai mkn pun tak lalu coz xsabar nk dapat hadiah...
aku pun berdebar gak sapa le yg nk bg aku ek(pikir jap).. ternyata cc noraizah dapat nama aku bestnye dapat hadiah tooster huhu.. leh mkn roti bakar la aku.. aku lak bg Puan ct selendang hijau.. hope Puan suke la.. Pnat cari sampai Kat OU br jumpa selendang tue...

Memang syok la ari ni... dapat hadiah n kengan bersama unit kewangan..

nway, SELAMAT HARI JADI UNTUK SEMUA MOGA KITA AKAN KEKAL BERSAMA SELAMANYA......LUV U ALL mmmmmmmmmmuuaaahhhhh!!!!!!!!!!

1 comment:

K.A.M.I said...

nape dah jarang on9?