Tuesday, December 9, 2008

Salam Aidiladha....berkorban apa saja...






Allah huakbar.. allah huakbar...

raya haji@korban datang lg.. time ni ramai umat islam mengerjakan haji..
dan ramai ug membuat korban...

aku tahun nie just wat aqiqah wat anak buah aku muhd syahmi...(paklang sayang syahmi..)
aku xsempat nk g solat sunat aidiladha coz nk masak rendang + hujan p[lak hari raya ni..
lgsung tak sempat g raya umah kengkawan xsepcially pali coz die bakar satay..

Arghhhhhhhhhhh sori pali aku bz masak.. sian die aku xdatang umh die siap tapau tuk aku lg.. thnx pali....

mlm lak wat kenduri dia selamat sampai kul 11 baru setel kemas sume..

alhamdulilah masakan sume abis sampai xcukup plak tu..

kul12 aku sampai umah kat sri damnsara sib baik sok cuti leh rileks skit....

so moral of the story aku berkorban tak g raya umah member demi nak masak tuk kenduri.. Hehehehe...............

Nway kepada umat islam selamat mengerjakan haji dan ibadat korban
dan selamat aidiladha... "BERKORBAN LA APA SAJA DEMI DIRI, KELUARGA, BANGSA. AGAMA DAN NEGARA"




No comments: